Halv vardag...

Jonas har jobbat idag medan vi varit hemma och njutit av lovet... Sovmorgon, promenad och lek i snön och senare grillad banan med choklad. DET är jullov det!

Har kameran på laddning för imorgon är det EFIT dag och det tänkte jag roa oss med under dagen... Planen är att ta en promenad på fm och möta Mysan så jag hoppas att väderfolket inte har rätt i sina utlovad 20-26 minusgrader! DÅÅ blir det en kylig runda... huga...
Hoppas dagarna fram till nyår går fort fort fort för nu är jag fruktansvärt trött på snorungar som ska skjuta smällare å raketer! Timme efter timme efter timme... GÅ HEM!!!!

Har satt ut Norpans lyxåk på blocket... =( Buhuhuhu... Har i och med alla dessa tjocka vinterkläder tvingats inse att hon får 17 inte plats i den längre... Jag som tyckte så mkt om den... Deprimerad, skoja inte...
Så är d nån som vill köpa en BRIO Sing -08 röd/svart eller byta den mot en Urban Jungle så är d bara å höra av sig...

Har haft ett lååååångt samtal med min syster ikväll och jag skulle kunna gör ett så fruktansvärt långt inlägg här med både det ena och det andra fula ordet! Men nä jag hoppar det för det är ändå meningslöst, lr som min kloka vän skulle ha sagt: "hjulet snurrar men hamstern är död!" 

moahahahahahahahahahahahahahahahahahaha That´ll keep ME smiling all night long...... ;)

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Systern

Men Jenny, det låter ju som det är mig du vill skriva långa fula ord om. Hahaha



2009-12-29 @ 07:59:18
Postat av: Jenny

Haha... NEJ NEJ NEJ! Gjorde det?! Hoppsan, så va d ju inte riktigt menat!

2009-12-29 @ 10:23:48
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0