FOLK!!!

Ibland blir man så förvånad och irriterad över hur en del beteer sig så att man inte vet om man ska skratta eller gråta!
Fick precis höra hur en mamma uttalat sig om att i Italien tror man på ett samband mellan ersättning och att barnen får stora huvuden! Fine, det kan stå för Italienarna men att samma mamma fortsätter med att dra paraleller till andras barn för att styrka sitt påstående e väl för helvete inte OK?! Särskilt när barnen i fråga inte ens är i närheten utav det elaka människan påstår! VARFÖR säger man sånt?!?
Är det okunskap, elakhet eller avundsjuka att andra människor fött  sina underbara perfekta barn???
Mina tjejer har oxå ätit modersmjölksersättning och dom har ta mig fan inga stora huvuden men däremot skarpa hjärnor!
Säger som en klok människa sa " om det finns ett samband mellan huvudet och ersättning - vari ligger då problemet med för stort arsel??"

 Pissed Hot Head You Suck You're Nuts No

Ne nu ska ja ut på balkongen och lugna nerverna medan jag blickar ut över autobahn ne jag menar vår gård....
 Dragster 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0