Söndagspyssel

 Alligator Vilken dag det varit! Hade planerat att åka på Kusin E,s hockey match och blev så besviken när den blivit inställd. Ska försöka ta mig iväg på nästa match som är borta och heja riktigt ordentligt! (lr E kanske vill att knasmoster håller tyst?! ;)) hihi...
Kellie blev trött tidigt med omställningen till vintertid så hon somna och hon och jag fick vara hemma medan ungar hundar och gubbe åkte till Digerberget för utflykt med scouterna i regnet. Hmm vad göra?! Kom på några projekt men sen tänkte jag att NIX nu ska jag faktiskt VILA mig när jag har chansen!!!
Gosa ner mig på soffan med Liza Marklunds Studio Sex och bara var! Fy faaan vad skönt det var och Norpan sov i nästan 3 timmar!!! Lyxigt, ja vet!
Sen blev det god hämtmat från Gyttorp. (va tvungen att testa K!)
Efter maten blev det pyssel för hela familjen. Vi gjorde ett gäng julkort som nu hänger på tork... =) Såå tjusiga blidde dom!

Satt å slösurfa och ramla över en annons på en amstaff. INGE sugen alls... Not! Men är rädd att bli besviken, en amstaff ska va på ett särskilt vis för mig. Tant J har lagt den ribban ganska högt! Saknar den hunden fruktansvärt mycket!
NU ska ja titta lite tv innan det är natti natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0