Grattis pappa!

Hurra Hurra Hurra... Idag fyller min pappa år. Kalas blir det i kväll när alla kommit hem. Men sj e jag ute i god tid, jag är redan där! Det är studiedag idag så jag är hundvakt åt mammas hundar medans hon är på kurs.
Tyvärr fick vi ingen sovmorgon trots att vi var lediga. Kellie hade tid hos dr för återbesök och provtagning i morse så vi fick gå upp en timme tidigare än vanligt!!! :(
Men iväg kom vi iaf och undersökt blev hon. Hon har tappat nästan 1kg men tempen va OK. Dom tog 3 rör blod ur armen och hon sa inte ett pip! Min duktiga duktiga lilla tjej! Så tålig!!!!
Hoppas att svaren ser bra ut när dom kommer!

Har av lite olika anledningar kommit att fundera på det sociala spelet och de olika roller man har/får i olika sammanhang.
Hemma är jag ju mamma med stenkoll på mat, kläder, tider hit å dit. Hos föräldrarna är jag minsting och kan fråga om saker och får ofta saker förklarade. Jag är ju trots allt liten... ;)
Med kusinen är jag nog bara jag... Allvarlig och seriös ena stunden och tramsig och flamsig nästa...
Osv osv... Gamla klasskompisar har en bild, lärare en annan, nya vänner man fått som vuxen en tredje...
Systern har haft lite roll funderingar på sin blogg om vänskap, bekantskap vs främling... Vad tycker ni?
Jag har ju min bild av vänskap ganska klar men det verkar finnas delade meningar om det... Länk till hennes blogg finns längre ner till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0