Senaste projekten...

Kom på här för ett tag sen att det vore kul att kunna sticka raggsockor! Mamma kom ner i söndags kväll med mönster, stickor och garn och på måndagen låg dessa små raggisar klara!



Jag är MYCKET stolt över att ha klarat av att sticka dom OCH att Kellie blev glad över dom! Passa perfekt!

Nu har jag påbörjat nästa projekt som heter Raggisar till Nathalie! =)

Så här ser dom ut just nu...



Skaftet ska bli en bit till och sen är det dax för hälen. So far so good... Sen kommer den trixiga delen men det ska nog gå bra nu med.
Mikaela håller på och velar mellan svarta eller röda så vi får väl se vad hon väljer till slut. Jonas ska få ett par rosa!!! Men det är ett par sockor kvar innan dess...

Nu ska jag kramas med min sjukling igen... Kellie kräktes konstant i ett dygn och nu har hon feber så vi vilar och dricker vätskeersättning... Blir det ingen vändning idag blir det barnakuten i em/kväll... Håll tummarna för oss och skicka gärna tips på vad 17 vi kan göra för att hon ska må bättre!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Vad fina! Jag har inte stickat raggisar på ett par år, det är ju kul! När du känner dig mogen för mönsterstickat så har jag kopia på mormors supermönster här. =)



Krama lillskruttan från oss, och hoppas hon blir bättre nu!!!

2009-09-09 @ 13:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0