Vilar...

Hade mycket uppskattad städhjälp igår av Mysan som tog ledigt för att hjälpa oss röja... Vi hann himlans mycket faktiskt men en del återstår ju att få klart innan fredag... =( suck... Tyvärr känns det att jag hållit på FÖR mycket nu... Knän å andra delar som hoppar och vrider sig hej vilt å en hel krashad nacke.... Nice NOT!
Så nu blir det vila för mig och lite tabletter för att hålla mig på banan...
MÅSTE ta mig i kragen och ringa min dr men det är ju såå tråkigt att behöva ringa för tusende gången och säga hej jag har ont, jag vet ju att dom ändå inte kan göra så mkt åt det... Men det finns iaf på veckans att göra lista, precis som ett samtal till FK för att begära en ny handläggare då jag på något vis fått tillbaka den mardrömmen jag lyckades byta bort för några år sen... suck.... Man måste va frisk för att orka va sjuk...
Satan vad jag gnäller... Sorry... Men ibland måste man få va lite ynk med! Lr? Man kanske inte får det? Alltid på topp.... Hehe yeah right...

Något som är bra är väl iaf att vi alla trivs bra i nya lägenheten! =) Känns som vi bott här länge om man bortser från att det fortfarande står några lådor som väntar på att packas upp och att vi ännu inte hittar i skåp å lådor... hehe...
Men det ger sig väl med tiden antar jag!
Hoppas verkligen att vi kan bli kvar här, denna flytten har tagit på krafterna hos oss alla. Kan väl visserligen bero på att vi är förkylda hela bunten...

Snart är det bara en månad kvar till sommarlovet!!! yihoo!!! Åhh vad skönt det ska bli att slippa skolan å alla bekymmer den fört med sig. Hoppas att Mikaela får behålla sin fröken ett år till och att Nathalie får en minst lika bra som sin syster!

Måste ju bjuda på lite bilder iaf, det var länge sen!


Sängen gick inte in i trappan så den fick vinchas upp å trollas i genom balkongen!!!!


Melwin kom och hjälpte Nathalie att fixa hennes rum! =) Sötnötar!!! <3


3 fina påskkärringar! Love U All! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0