forts...

Kommer inte riktigt ihåg hur mkt som hunnit hända när jag slutade skriva igår men iaf, Kellie fick duscha och bädda ner sig efter en stund var det dax för lite lugnande inför operationen och vid 00:30 var vi på väg ner till op men då ringde dom och sa att vi skulle vänta för det hade kommit in akutfall precis så vi satt 1½-2 timmar och vänta, sen somna vi till lite några minuter inna sköterskan hämtade oss vid 03:15.
Väl innanför dörrarna där så fick vi veta att endast en förälder får följa med in och stanna tills hon sövts, jag höll på att bryta ihop redan då så vi valde att låta Jonas stanna med Kellie medans jag fick gå tillbaka till rummet och gråta en skvätt medan jag prata med mamma i telefon.
Sövningen hade iaf gått helt problemfritt och Kellie var så duktig att hon har med sig narkosens "Duktighetsmedalj"! =) Jonas hade fått bädda ner henne på britsen och fixat det mesta så hon tyckte nog inte att det var alltför konstigt innan hon somna...
När Jonas kommit tillbaka blev det några vändor och röka och dricka kaffe och spela spel på datorn innan kirurgen kom upp och berättade att op gått bra och strax innan 5 fick jag gå ner till uppvaket och möta min lilla prinsessa! *lycka*
Vid 7:15 fick vi komma upp på rummet igen och medicinera och prata med andra kirurgen.
Operationen var absolut nödvändig då hon hade brusten blindtarm och var som läckt ut så då får man bukhinneinflammation på köpet...
Så just nu ligger mammas <3 i sin säng med dropp och med jämna mellanrum kommer dom in med antibiotika och smärtstillande, är väl bra om hon sover mkt så att hon blir stark och frisk snart! =)

Uppdatering kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0