Regn...

Usch va trist med regn regn regn regn! Suck... Är iaf uppe i god tid idag, har redan fixat med räkningar och så. Jag måste göra det direkt annars skjuter jag upp det och glömmer bort å det är inge bra! Har nog alzheimer light tror jag! Jag minns ju ingenting! Folk rabblar händelser och platser och siffror å jag kämpar för att komma ihåg vad jag gjorde förra veckan!!! =O

Bästa denna veckan måste ju iaf va att Vakna börjat på 5an igen! Åhh va mkt lättare morgonen går när man har det på! Gillart!!!

Nähä, ska väl fixa klart mig och kolla så att tjejerna är redo för nu är det snart skoldax, halva veckan gjord. Håller en tumme för ett vädermirakel till helgen! Då är det marknad och utlovat regn regn å regn... :/ Är ju obligatoriskt med ett besök men inget blir ju särskilt skoj när man ska gå å frysa å va dyngsur!

I em blire Öre å handla käk, gummistövlar N och inneskor M... Skulle behöva investera i en ny mascara för den har försvunnit! Troligen har den blivit så gammal att den faktiskt lärt sig gå själv och dragit på party mitt i rötmånaden! ;)

Nähopp! Bye bye for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0