Sömnig Fredag...

Igår gick det för runt, fick finbesök från storstan på morgonen så det blev förmiddagskaffe hemma och senare lunchdate på byn. Det var faktiskt himlans skoj!!! =D
Tog en promenad med mormorn och sen fika med henne och gammelmorfarn och gammelmormorn. Kellie stannade sen hos mormorn när jag och storgirlsen åkte till pulkabacken med Mikaelas scoutgrupp. Dom hade bjudit in till pulkaåkning och fika för scouter med föräldrar och ev syskon. Det var kallt men kul!
Jonas åkte på att jobba först hela dagen och sen hela natten utan avbrott så han åkte vid 06 i torsdags morse och kom hem vid 03 imorse... Skapligt trött nu kan man säga eftersom att han ändå studsar upp på morgonen och följer skoltjejerna och grejar...
Mormorn och jag tog en långpromenad och på vägen därifrån var vi hos barnens kusin M som fyller 20 år idag!!! hurra hurra hurra hurra!!! <3 Tänk vad åren går!!!
Nu ligger Jonas och Natha i soffan och sover, jag bloggar och Mikaela håller ställningarna på Let´s Dance. Hon hejar på Molly och jag på Willy! Willy är ju fantastiskt bra tycker jag! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0