Sticka och städa...

Har suttit mestadels hos mormorn idag för att få lite hjälp att tyda min stickbeskrivning... Håller på med en tröja till Skrållan som ska klippa håret imorgon! =)
Vi har såklart varit på Gåvan med... Jag fyndade en thé-burk och en hel hög vita spetsdukar som sks pysslas om såsmåningom när jag lyckas hitta tillräckligt många! Ska försöka ta mig i kragen och ta lite bilder på mina fynd oxå!!! ;)

Jonas har varit och prova-på att va hemma i nya lyan, iaf utanför och skottat bort snö från taket för där var MASSOR!!!!! Otäckt med alla tak som rasar in här och där nu ju!
Väl hemma har det varit städnoja eftersom att Kellie och jag har kalas imorgon. Lilla lilla Norpan bebisen fyller ju hela 2 år imorgon!!!!! När 17 hann hon med att bli så gammal???!!!??? Max 1 år känns det som, var har den tiden tagit vägen? Men man märker på henne att hon blir äldre, hon leker på ett annat vis och har ett otroligt stort ordförråd! Igår sjäng hon både "huvud axlar knä o tå" och "Ja må hon leva" för mig och man hör både text och melodi!!! Sätter ihop låååånga meningar.... Hmm... jag som tyckte att hon kunde va mammas lilllllla lillllla bebis lääääänge till... ;) Men hon kommer nog alltid att få va lilla liten här! haha...

Har dock rysningar och skickar tankar åt flera håll ikväll... Dels till alla som drabbats av jordbävningen och tsunamin i Chile och sen Stilla Havs området och dels en sorgsen varm tanke till den lille pojken Neo som Aftonbladet.se skriver om idag... En liten 2 åring som dog pga läkaren... Så hemskt! Fattar inte och tror ärligt inte att jag skulle kunna fortsätta leva om jag förlorade ett av mina barn. Kan inte se hur det skulle vara möjligt...
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 till ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0