I en gömd värld

Slut dina ögon och kliv in i min värld
om du kan, om du vill, om du för en sekund skulle våga se
Se det som ligger bortom det du vanligtvis kan nå
allt som är skyddat och gömt långt långt bort
Utom räckhåll för världens dömmande nyfikna blickar
Utom räckhåll för bödelns dom och och folkets röster

Du tvekar inför den hisnande muren som ingen kan tränga igenom
Du backar för att undvika attacken från försvararna
Du blundar för att inte verka svag inför den ogenomträngliga fasaden

Inga attacker kan skada min mur, på min mur är jag trygg
Där är du inte bättre än mig och jag är lika bra som dig
I er värld finns bara skalet kvar
I min värld gömmer jag mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0