Låt mig va...

Har ett irritationsmoment som kallas oönskade åsikter! Vissa människor måste alltid vara duktiga i ALLT. (iaf på ytan) Dessa människor nöjer sig tyvärr inte med att vara duktiga för sig själva utan måste även berätta för andra hur dom ska vara för att vara RÄTT och just DÄR får jag allergi, tunnelseende och 3-års trots!!!
Man kan inte/ska inte dömma andras livssituation för att man vet inte ens hälften om varför det är som det är och/eller vilka tankar, känslor och omständigheter som gör att vissa beslut fattas som i andras ögon är så FEL!
ALLA lever sina liv efter bästa förmåga och för att skapa ett så bra liv som möjligt för sig själva och sina närmsta det är vad jag tror men det som gör att vi alla väljer olika vägar är att vi alla prioriterar olika.
Många skulle nog må bättre av att bita sig i tungan och acceptera andras val, fel och brister...
JAG har rätt till MINA känslor för dom är MINA och är det MINA känslor så är dom RÄTT för MIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0