Lördag hela veckan...

Ja det vore skönt, lr? Nja... Efter gårdagen hade jag nästan ställt in mig på att detta skulle bli en skithelg. Många känslor i omlopp och det är svårt att värja sig mot okänsliga och nedvärderande attacker. Men vi gör så gott vi kan och det är ju egentligen precis vad man kan lr hur??? Även om man aldrig kommer att duga som man är i somligas ögon. Man kan inte vara älskad av alla... Alla spelar sina sociala spel med sina invanda roller, så även jag.  Dagen blev iaf perfekt! Umgåtts med nära och kära, ja riktigt ultra sociala faktiskt! Mysfrukost här hemma och sen en tur till Gåvan, tyvärr hade dom inte fått in nå nytt sen sist då inlämningen startar på måndag. Fortsatte hem till mina föräldrar på fika. Väldigt skönt att ha ventilerat diverse med dom! Blev sen bjudna  hem till makens mor och hennes pojkvän och hade en väldigt trevlig lunch! På hemvägen stannade vi hos Jonas bror där det blev ännu mer kaffe och ett parti finns i sjön... =)
Fick sen finbesök av Köttbullsprinsen och M&M och självklart MER kaffe och Jonas mumsiga kladdkaka! Mmmm...
Skrattade mest hela tiden "för du är en trasig människa!" ;) hahahahahahahahahahahaha
Tittade in till grannen och imponerades av hennes alldeles egenhändigt sydda lapptäcke/överkast som nästan nästan är klart! Vilket jobb! Bra gjort! Jo just, en kopp kaffe blidde det där med!
Nu är jag precis hemkommen efter en promenad med jyckarna, det biter rätt bra i kinderna trots att det är "varmare" ute...
Sommaren var är du? Längtar ju efter dig!!!

Dagens slutsats: Inge mer kaffe idag, kommer nog ha svårt att somna ändå! =) Och tack och lov att jag har den underbara familj som jag faktiskt har! En man som jag gått igenom fruktansvärt mycket tillsammans med och som alltid finns vid min sida och 3 perfekta döttrar med så skilda personligheter som 3 syskon bara kan som jag älskar för att just dom är dom och självklart mina 2 stora bonushjärtan S&L som ALLTID finns i allas våra tankar och som vi längtar sjukt mycket efter såklart! Älskar Er igår, idag och imorgon, inget kan ändra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0