Vardag igen...

Så var vardagen här på riktigt igen då... Tjejerna gick ju 2 dagar i skolan men nu väntar en "riktig" skolvecka. Måste försöka vänja tillbaka mig till vardagsrutinerna och sova lite tidigare... Har ju vant mig vid att kolla på sena filmer och att tjejerna sovit till iaf 9 på morgonen men det funkar ju inte riktigt nu... =)

Insåg igår att mina små barn håller på att bli stora barn... Dom stängde in sig i köket alla tre och fnissade och grejade. Efter en halvtimme kom dom ut med kaffe och chokladbollar!!! Det var en glad liten överaskning!

Ska sätta mig och fylla i årets familjealmanacka tror jag, är lite för mycket nu att hålla i huvudet med bad, skridskor, gympa, läxor, scouter och körer... Allt X2!

Ska kika på blocket efter en säng oxå... Kellie och Nathalie ska få en ODDA från IKEA har vi tänkt. Praktisk lösning när man har liten yta. Vill ha både sängstommen,undersäng och huvudgavel med förvaring. Det blir perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0