Bättringsvägen

Jag tror att tjejerna är på bättringsvägen nu iaf... Mikaela har en del hosta kvar men inte lika illa. Kellie är OK när hon är vaken men hostar när hon sover... :/ Men på måndag ska dom väl iaf va OK för skolan! Är ju så få dagar kvar nu! Snart snart sommarlov!!! =) Myspys...
För att underhålla oss har vi fått låna ett antikt gammalt nintendo så nu spelas det Super Mario  mest hela tiden. Vet inte om det är jag lr tjejerna som har roligast!!! ;)

Nånstans har jag snurrat till det rejält. Har sett fram emot och kämpat för att komma ihåg EFIT imorgon men när jag nu kolla så har jag iaf tagit helt fel datum då nästa EFIT är 6 juni!!! :O hahahaha... Jaja, så kan det gå. Jag får försöka komma ihåg det då istället!
Det var nog snö sist vi vaf med tror jag!!!

Nu ska Kellie och jag knäcka några banor på Super Mario 3! hehe...
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0