Turbo!

Här går allt i 300 just nu! Mycket händer och det är många vardagsmåsten... Skolan är i full gång, pga renoveringen där så är det lite ändringar och frågetecken ännu men det kanske klarnar efter föräldrarmötet på tisdag. Klantigt av dom att lägga alla samtidigt bara fast på olika platser i skolan.. :/ Jag skulle vilja höra bådas info inför hösten då det är mycket förändringar from i år för båda två! Måste lösa detta på något vis och klona mig eftersom Jonas inte är hemma då...
Han jobbar just nu borta så det är väldans mycket att fixa helt själv! Skönt att han kommer hem imorgon!!! Man ska liksom trolla fram middag samtidigt som man kör till fotbollen, hämtar på Vips och lägger Kellie!!!

Kellies tillfrisknande har gått över förväntan som tur är! Hon har fått såå mycket energi som vi aldrig sett förut! Tänk vad länge hon lidit i onödan pga nonchalans hos doktorerna som träffat henne!!! Blir så arg när jag tänker på det! Jag och hennes BVC sköterska har sagt såå många gånger att dom MÅSTE göra något och verkligen ta reda på var problemen sitter men man har skyllt på magmun och förstoppningar och allergier hit och dit! FEL FEL FEL!!! Så frisk som hon blivit när blindtarmen försvunnit har hon aldrig varit i hela sitt liv!
Hoppas nu att hon slipper värsta delen av förkylningen som verkat däcka ALLA just nu... Jag har haft hosta sen helgen som jag håller på att bli galen på!

Tjejerna håller just nu på med jultiding och wwf försäljningen, det har gått riktigt bra och det är bara några stycken kvar att visa katalogen för. Dom har kommit upp i jättefina premier i år med och i år har dom verkligen jobbat självständigt! *stolt* Dröjer väl ett tag ännu innan vi skickar in det eftersom att vi vill ha ena företagets saker i slutet av oktober och det andra i november... Blir lite väl tidigt annars...

Nu ska jag ta host medicin och kolla lite tv innan det är sovdax...

Natti natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0