SÖT, SÖTARE ,JOJO!!!!

Helgen som gått har vi varit hundvakt till Mysans Amstaff Jojo. Hon är så goo och älskar barn! Hon och Nova är så hemskt lika i sättet. Skiter i det mesta och har en enorm egen vilja!!!

Sötare får man leta efter, jag älskar den här hunden!

Mesta dels låg hon och sov och SNARKADE högre än någon annan hund jag mött!!! Både Jonas och jag vaknade i natt av hennes timmerstockar och det var f*n inte lätt att somna om igen eftersom att gammeltanten bestämt att hon skulle sova på mina ben! =) Men det gör ju inget när det är Snojoj som vill ;)
Men även om man är gammal kan man hitta spännande saker! T ex en ödla!

Hmm sa snojoj, vilken konstig kille...

Mysan! Vi lånar gärna henne igen!!! =) =) =) =) Barnen saknar gammeltanten redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0