torsdag...

På förmiddagen åkte Kellie, Mysan och jag till Örebro och shoppade skor och regnkläder till girlsen. Mkt nöjd över att skorna faktiskt passade trots att dom inte var med och kunde prova dom...
Blev lite annat småplock med. En matstol till Kellsan och lite förvaring.
Kusin T följde med hem och nu har tjejligan bokat in en tjejfest! Middag och dans ska det vara!!! Uj uj uj... Hur ska detta sluta?!?
På kvällen har jag varit hos kusin och tvättat! Så nu har vi ingen tvätt alls kvar! Helt underbart att kunna husera runt bland 4 vanliga maskiner + en jättemaskin! passade på att tvätta Kellies täcken och filtar och tom en massa vinterkläder! Såååå skönt att ha det klart!
Men nu är jag trött i kroppen, mindre skoj... Men imorgon får jag lite vila iaf. Jonas ska vara ledig på fm och vara med på dagis,  så jag kan ta morgonen i min och Kellies takt (snigeltakt mao) eftersom att jag då slipper alla morgonbestyr och lämningar på skola och dagis! Soft!

Fick förresten veta idag att Hundägarskolan anordnar hundpromenader på tisdag fm 10-12 tror jag. Det lät skoj tkr jag! Ska undersöka detta lite. Kan ju vara roligt att få lite promenadsällskap på dagarna och dessutom MASSA träning att promenera i grupp.


En bild från sommaren och värmen som jag saknar så enormt mycket!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0