Trixande och pysslande

Dagen har i stort sett gått åt till att ordna inför Nathalies 5 års kalas imorgon. Just nu har jag tagit kombinerad kaffe och Triton paus. Livet är alldeles för förvirrande om man heter Triton, är hela 1 år och bor ihop med en löptik!!! Så nu har vi tröststund i soffan när våran pyttelilla setterpojke ligger i knä och berättar vad han har på hjärtat just nu... Och inte nog med att Nova finns här så precis utom räckhåll så har även vårt hem invarderats av skitäckliga ballonger!!!! Dom var väldans snuskiga tyckte lilla herrn. =)

Just ja, vi har bytt bil idag!!! Min välinkörda 855a fick flytta hemifrån och göra plats för en riktig 7-sitsig familjeracer! Det var bara att inse att vi var i desperat behov av mer plats i bilen. Det är inte särskilt skoj att alltid åka i två bilar för att få med ungar, hundar, vagn och packning... För man vill ju inte ragga runt med packningen på TAKET?!? Lr??? =) =) =) =) =)  Har en himla fin bild som skulle kunna illustrera detta inlägg men jag känner på mig att Kusin E stryper sin knasmoster då!!! hahahahahahahahaha....  (och ja, knasmoster har jag fått vara sen kusin E var väldigt liten och bestämt hävdade att hon var ingen knasmoster för det var ju jag som var mostern och därmed knasmoster!!!)

Nu är det 6½ timmar kvar tills lilla skruttan är precis 5 år. Så för 5 år sen var jag INTE så kaxig, då hade jag ONT!!!!
Fast så här i efterhand så kan man ju säga att det var en himla tur för jag tjatade mig till EDA tidigare än dom ville sätta den och tack vare skalpelektroden upptäcktes att liten hade mycket svaga hjärtljud så det blev storlarm och mängder med personal... Ryser när man tänker på alla OM och MEN! Fast allt löste sig till det bästa och idag har vi ju tre alldeles perfekta tjejer! Hmm nu blir man ju nästan sentimental;)


Min nyfikna lilla linslus!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja precis :D tack kul att du gillade den :D jag gillar att vara lite annorlunda och min är ju placerat mkt ovabligt ställe och sådär :D ssjälva tattueringen stjärnor är ju riktigt simpelt men det var så jag ville ha det =)

vad har du för motiv på din tattoo då?

2008-08-08 @ 12:35:01
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar;)

2008-08-08 @ 14:27:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0