Avslutning...

Efter lämning på dagis och skola blev det 10-månaders koll på BVC. Kellie har gått upp lite i vikt och växt 1 cm. Inte överdrivet mkt men tillräckligt. Hon är ju väldigt rörlig vår lilla dam... Hon följer iaf sin kurva fint och det är ju huvudsaken... Så länge hon inte går ner i vikt så är jag nöjd!
Sen gick resan vidare til kyrkan och avslutning på vagga gunga gå... Vi var två grupper samtidigt och det var mysigt. Vi sjöng några av våra vanliga sånger plus några julsånger sen fick alla varsitt ljus att tända. Efter sångstunden blev alla bjudna på fika i församlingshemmet. Dom var tyvärr bara utrustade med sex barnstolar så Kellie och ett antal barn till fick åla runt i sina mammors knän... Det var en hel del trötta små hjältar...
Nu dröjer det några veckor innan det börjar igen. Vi anmälde oss till nästa omgång med. Har hamnat i samma grupp som bla en gammal kompis från långt tillbaka. Vi låg på BB samtidigt nu så barnen e jämngamla. Även hon försöker att fördriva tiden fram till hämtning på dagis så det passar ju perfekt för promenad, fika å en himla massa "mamma-babbel!"  =) =) =) =) =) *ROLIGT*

Har förresten vunnit kampen mot pannan för första gången! Jag är helt värdelös på att elda med ved har jag upptäckt... Har aldrig behövt lära mig så nu kämpar jag för fullt... Men idag hör å häpna så lyckades jag faktiskt att få fart på eländet!!! hahahahaha... Ska göra ordning på min gamla kista som nu enbart innehåller "bra å ha prylar" till vedförvaring ikväll... Skitdrygt att springa ut å in och hämta lite i taget i vedbon... Då hinner d definitivt slockna lr nå innan ja e tillbax...
Men lite stolt e jag över att äntligen ha lyckats men e ändå rätt glad för att jordvärmen kopplas in inom en månad ;)
Då kan vi mys elda för skojs skull om man e lite frusen...
Men jag vet Kusin, ingen golvvärme så långt ögat kan nå... Men en himlans massa tofflor ;) hihihi...

Kommentarer
Postat av: kusinen

Hahahahaha...sköna tofflor e de oxå...

Ha de bäst å tack än en gång för en jätte mysig helg...Kram

2008-12-15 @ 23:45:15
URL: http://inami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0