GOD JUL!!!

Då va väl d mesta julfirandet avklarat... Dagen igår började stressigt då vi försov oss... Ovanligt??!!?? Vi lyckades på något konstigt vis ha vår del av knytiset klart iaf när mormor, morfar, bror och syster med familj dök upp vid 12.
Det blev lunch, tomte med nisse och Kalle Anka.Allt enligt planen förutom att Kellsan spydde då och då av allt slem i halsen... Förkyld lilla kraken... Tjejerna blev iaf supernöjda över sin klappar! Natha har varvat sin iTeddy med balett DVDn medans Mikaela mest kör karaoke!!! Kellie då? Hon kör lära gå vagn i 300 knyck genom huset, SJÄLV!!! Den damen kommer snart knalla å gå helt själv!
Fick en STOR överraskning när vår hyresvärds-familj plötsligt knackade på dörren och önkade God Jul och hälsade oss välkomna i Matsgården med en stor julkorg fylld med diverse av det mesta! Dom har även kört hit två lass med ved och lämnat utanför vedboden. Så himlans gulliga och snälla! Vi har verkligen haft en enorm tur som flyttat hit!
Senare på kvällen dök Farmor och hennes pojkvän upp och käka skinkmacka och drack lite glögg.

Lite paket fick ju jag oxå.... Av Mikaela fick jag silverörhängen, Nathalie hade köpt choklad hjärtan som hon tyckte att vi kunde dela på ;) Snälle sambon gav mig en ny kamera och i julklappsbytet fick jag ett svart fyrkantigt tvål/tandborstset som jag önskat mig av Jonas W.
Jag hade fått min pappa på min lott i år så han fick en digital hushållsvåg av mig. Han gillar Tradera så den kommer användas tror ja...

I morse var det dagen efter frukost i morfar och mormors stuga kl 10 Zzzz.... Det dukades upp diverse men d mesta blev kvar tror ja... Lite gröt och en macka gjorde dom flesta nöjda... Det hanns iaf med både fika, tomtebloss och utelek för barnen. När vi åkte hem så ville kusin T följa med så här har det sjungits karaoke på högsta volym!!! =) Dom är så bra på texterna! Imponerad faktiskt! Lyckades även filma dom... =)
Men dom tyckte inte att dom lekt klart här på em så Mikan följde med för att sova över.

Bilder från vår jul kommer vid senare tillfälle... Nu ska jag bädda ner mig och vila lite...

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0