Kan INTE sova... Hjälp!!!

Åhh vad drygt... För jag vet inte vilken natt iordningen går det bara inte att sova! Blir galen snart! Jag tycker ju om att sova ju!!!! Behöver verkligen vila för att orka dagarna oxå.
Vad ska jag göra? Funderade en stund på att baka men kom på två minus med den planen. 1, om jag lyckas bli trött så måste jag hålla mig vaken genom jäsning och gräddning osv och det känns ju sådär va... 2, jag måste inte bara baka då jag måste även städa köket efteråt och det har jag ingen lust me alls...
Någon som har nåt sovknep eller nåt skoj man kan roa sig med en stund??? Lr sover alla andra nu?!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ursh. hatar sånt :(

2008-07-24 @ 00:51:13
URL: http://tinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0