Slutet på en skitdag!!!!

Promenaden igår var kanon med trevligt sällskap och bra motion och träning för hundarna men man kan väl säga att det kom surt efter...
Sov nog sjutton inte en blund inatt. Min käre sambo fattade direkt och tog ut pappaledigt idag. (Tur att dom har toklugnt på jobbet just nu!!!) Och tur var väl att han var hemma. Han har lyft mina ben i och ur sängen och soffan, klätt på mig och såklart tagit hand om barnen! Han vet exakt var gränsen går och nu hade jag passerat den för länge länge sen.
Ska nog försöka få tag i dr imorgon och försöka få något slags besked om väntetiden till smärtenheten. Har en remiss skickad dit  i februari/mars men har inte hört något än.
Är sjukt trött på min nacke mm...


Här är några bilder från vårt äventyr iaf:


Fikapaus för både oss och hundarna som fick varsitt tuggben.


Suddig bild taget i farten...


I reflexvästar med namn och tel till matte & husse klarar man sig fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0