Kaffe, Kladdkaka & Enfamil!!!

Solen som kika fram fick oss att packa badkläder och åka iväg för att hämta kusin T. Girlsen var grymt laddade men kom snabbt av sig när dom kände på vattnet!!! Efter ett par snabba dopp kom dom springande med hackande tänder och frågade om vi kunde åka hem!!! Tilläggas bör väl att dom knappast är några badkrukor! Första doppet tog dom redan vid valborg i mosters damm!
Så nu sitter har tjejerna picnic  inne i Mikans rum med kladdkaka! Själv tog jag min bit i soffan och sitter här och myser med mitt varma kaffe;)
Lillskruttan sover såå sött i sin säng efter att ha fått sitt första blandmål  NAN1/Enfamil AR. Än så länge är jag positivt överraskad. Hon kräktes visserligen efter målet men inte i närheten av dom mängder som annars brukar kunna komma! Hoppas verkligen att det fortsätter så!!!! Då säger det väl bara pang så har hon gått upp ett kg!!! :)

Här är den senaste mirakelmedicinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0