Alla Helgons Dag...

Min otroligt snälle sambo körde ett slavpass i garaget i natt för att få ordning på min bil! Har varit utan den i evigheter känns det som efter ett växellådsras... =(
Han har fått mkt hjälp av sin barndomskamrat/arbetskamrat Mattias och av min pappa. TACK till er!!! Men igår var han själv i garaget till 2 i natt!!! Och nu hör och häpna så funkar den igen!!! JIPPI!!!
Fy vad låst man blir utan bil! Nu bor vi ju visserligen med 1 minuts gångväg till Konsum och 4 minuter till dagis och skola men man saknar den ändå och jag började bli rejält nervös inför flytten ut i bushen!!!
Man kan inte bo i skogen utan en fungerande bil helt enkelt!!!
Mitt lilla familjeskepp!!! ;)

Idag ska vi ta en premiärtur i skeppet till kyrkogården. Ljus ska tändas på min goa farfars grav och på Jonas brors grav. En självskriven tradition här i familjen...
Farfar dog sommaren innan Mikaela fyllde, alltså drygt 7 år sedan, och jag saknar honom varje dag! Önskar verkligen att mina barn fått lära känna honom...

Senare blir det en tur till min kusin i Öre...

Ha en bra dag i solen med mkt ljus och eftertanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0