IKEA

Hade tänkt göra något Tisdags Tema men kom inte på nå bra till veckans tema... Har däremot varit i huset å kika lite och tagit mått på lite fönster... Sydde gardiner till köket igår så idag blev d en runda till ett av mina favvo ställen -IKEA! =)
Så nu har vi ett par gardinstänger till, bestick och en fin tavla med ett Paris motiv där man ser Seine med alla broar över och d "lilla" tornet i bakgrunden... himla mysig!

Känns lite skoj att man faktiskt åkt båt under dom broarna för ett antal år sen. Mamma och jag var där tillsammans med min moster och hennes son. Känns som att just den resan poppat upp sista veckan. Mamma har haft en förstoring av oss och Baloo på Euro Disney men nu fick jag överta den för någon vecka sen. I helgen plocka vi fram och kika på vår ÄKTA rosa Champagne, köpt under samma resa. Den skulle drickas när jag tog studenten men glömdes bort. Får hitta ett nytt tillfälle, d kan ja nog ordna! ;) Den blir iaf väl lagrad... ha ha ha...

Nu ska jag beundra min röda stormlykta tills ögonen slår igen...
Natt Natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0