Irritationsmoment och förväntningar...

Mina förväntningar inför helgen är att få LUGN OCH RO! Imorgon blir det hemma pyssel, packning och vila. Veckan har varit alldeles för turbulent för att funka.
Mycket som snurrar och varenda boll e i luften... Känns som att all fokus går åt till att parera nästa smäll... But,  if it does´nt kill you it will make ju stronger... Och om vi då överlever detta så e d nog fan dax att anmäla sig till världens starkaste lr nå för då kommer jag snart va lika stark som grannen! ;)

På söndag får vi komma in i huset! Och det känns jättebra... Förhoppningsvis har alla orosmoln blåst bort när vi flyttar in så att det kan bli en nystart för ett lugnare liv för familjen.
Har några planer på lager som inte avslöjas ännu... Läget e inte rätt än så det får vänta ett litet tag till...

Just nu e Mikan och pappa J på disco så jag och Natha och Kellie e hemma och myser me barnprogram. Ska lägga in bilder på min rockersbrud från i morse innan maskerad dagen i skolan lite senare lr imorgon... =)

Och till det STÖRSTA (på alla vis) irritationsmomentet: "HUR F*N RÄKNAR DU???!!!???!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0