Redan fredag...

Efter en hyfsad sovmorgon med mina nu inte längre så sjuka barn blev d kaffe me kusinen... Alldeles lagom ansträngande faktiskt...
När Jonas kom hem lastade vi bilen och åkte ut till huset med lite saker inför helgen. Vi ska försöka göra klart alla fönster imorgon om d kunde ge f*n i att ösregna nån enda liten stund... Sen ska veden förflyttas så d finns att göra... Dagens förberedelser bestod i att fixa ordning i gästrummet/mysrummet där vi nu har en bäddsoffa, tv och dvd så att girlsen kan mysa lite där om dom tröttnar på att utforska hus och trädgård! (tveksamt, hihi) Eftersom att bäddsoffan väger ungefär ett ton så tog vi hjälp av mina föräldrar.desutom så praktiskt placerad i källaren med minimal och tokbrant trapp och skulle väl ute i huset en trappa upp... Förvånad någon???

Nu känner jag att sängen kallar om jag ska orka upp imorgon å få nå vettigt gjort...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0