Tupplur?!

Eftersom att Kellie är lite hängig och jag mår skit så tänkte jag lägga henne strax efter 9 och vila lite middag. Kan väl säga att vi tvärslockna... Vi vakna när Kellie tyckte att d var dax att gå upp... Klockan var då halv 1!!! Stora tjejerna skulle hämtas 13:15 så det var bara att ge Kellie lite lunch och sen gå och hämta dom!

Mikaela var glad men trött efter utflykten så hon orkade inte följa med ut med några hundar så hon tog med sig Kells och gick in och gosa lite medan Nathalie och jag tog ut hundarna på en kort rastningsrunda. Får bli en bättre runda ikväll...

Blev glatt överaskad när jag såg att mormor uppdaterat sin blogg idag!


Jojo vill oxå sitta i mitt knä om Kellie gör det!

Nu ska vi rita har damerna bestämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0