Vardag igen...

Så var lovet slut och vi ska tillbaka in i rutinerna. Tjejerna såg fram emot skola och dagis så det gick ganska lätt att få upp dom imorse men sj var jag riktigt seg.
Det blev till slut en alldeles för fullpackad dag för att jag skulle må bra. Började med vägning på BVC och sen vidare på Gunga Vagga Gå, snabb lunch, fixa och dona allt innan vi åkte till Öre med Jojo för att ta blodprov hos veterinären för att kolla att hon ligger rätt i dosen på hennes medicin...
Känner mig helt trasig nu och har enbart slappat och kollat Färjan på 5an. Man blir lite sugen på att åka på en kryssning faktiskt, va såå länge sen. Tjejerna har aldrig åkt så dom skulle nog gilla det. Men det får nog iaf vänta tills 2009... Nu finns varken tid lr ork...


~~~~~              ~~~~~               ~~~~~





Och dagen till ära skriver jag: Handling och konsekvens, tänk om vissa kunde lära sig detta... Otäcka människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0