Världen är vit!

Vaknade upp till en grå och riktigt kall hemsk dag. Lämna girlsen på skola och dagis sen åkte Kellie å jag bussen till Öre. Va hos min dr och gick sen upp på stan och lunchade med Jonas. Det är mysigt att ha lite vardagslyx och träffas lite mitt på dagen! Gick lite i affärer och kikade efter julklappar och när vi kom ut var luften alldeles fylld av stora snöflingor!
Köpte två saker till familjens stora julpysseldag och tog sen bussen hem. När vi väl var tillbaka här så låg snön i ett ordentligt täcke och mer verkar det bli!
Väntar på att Jonas ska dyka upp nu så ska vi åka en snabbis till huset och hämta klädseln till sofforna. Jag har plockat fram hatt och halsduk till snögubben som då ska byggas på gården!

Nu hör ja jobbar bussen så nu ska vi se till att bli klara! I natt blir d tvätt hos kusin 22-07... Ska fråga Jonas om han klarar sig utan datorn för då kan ja ta me den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0