En dag kvar till dopet...

Imorgon är det Kellies dop och jag börjar bli lite nervös för om familjen står på benen då... Kellie själv är snorig men har tack och lov ingen feber däremot håller en tand på att bryta igenom... Tjejerna är nästan helt bra från sina förkylningar. Jonas börjar bli  förkyld igen och jag har ledvärk, därför jag är vaken nu!!! Fick gå upp och smörja med Voltaren Gel så nu hoppas jag att den verkar så pass snabbt och bra att jag hinner lägga mig och sova någon timma till snart!

Var iaf iväg igår och köpte kläder till dopet för oss som inte ska ha lång vit klänning! Dyrt med kläder!!! Usch... Men men tjejerna fick varsin ny tunika. Dom passa jättebra i dom. 
På kvällen gick jag och tjejerna med Helena å William och handlade lite på LPM. Kompisarna R&R kom dit och mötte oss och följde med hem och lekte och käka middag.

NU ska jag försöka sova en stund så att jag orkar med dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0