Söndag

Nu är höstens bytardagar över. Det är faktiskt kul även om d kommer surt efter... Men det är ju tradition. Jag tror att detta var min 15:e eller 16:e bytardags helg. Det är skoj att träffa folk som man i stort sett bara pratar med just denna helg! Har inte sovit särskilt bra pga värk men nu är jag preppad me Voltaren Gel på händer, fötter, axlar och nacke... Hittade en del bra saker som t ex en stor fönsterspegel för 70:-, skridskor till Mikan för 25:-, Lap Top väska för 20:-, lite kläder och lite leksaker. På leksaksrummet hittade jag bla en jättefräsch rosa BRIO lära gå vagn för 80:-! Den ska Kellie få i julklapp! Köpte ett spel oxå till tjejerna Twister, dom tyckte att det var jättekul och spela flera gånger igår kväll och håller redan på att packa upp det igen!!!

Nu ska vi käka lite frulle och sen ska Mikaela på sin bugg kurs, idag ska förhoppningsvis hennes farbror Stefan följa med. Han är superbra och har dansa MASSOR och även tävlat en del. Hoppas hon har lite av hans taktkänsla =)
Mikaela tycker att det är lite häftigt att få bjuda med honom på något som dom båda kan men som Jonas och jag inte har koll på för fem öre... Vi är båda helt okunniga vad det gäller dans tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0