Glad Påsk!

Såhär mitt i påskhelgen kan jag nog summera den som hittills väldigt lugn! Långfredagen var vi bjudna till Jonas bror och familj på kalas. Det var trevligt. Fick tyvärr spendera resten av kvällen på akuten men nu är det lite bättre igen.
Påskafton var vi bjudna till mina föräldrar på påsklunch. Satt på deras altan  och softade i värmen. Hann faktiskt även slumra lite på soffan. Välbehövligt å skönt! Jonas bytte till sommardäck så nu är våren här. Idag ska vi nog bara fortsätta vara hemma och ta det lugnt och njuta av vädret.
Har varit ute i stort sett hela dagen!
Imorgon blir det Marieberg en sväng. Mikan vill så gärna se Alcazar som spelar där då. Ska även göra en minishopping inför kattutställningen nästa helg. Behöver 2 skålar som kan hängas upp inne i buren.

Katterna ja... Dom underbara små varelserna! Igår fångade dom 2 möss i köket! Vi har haft bekymmer med dom LÄNGE men vad finns det som inte en Oci fixar?! Grevinnan var såå stolt och det var jag med!
Hon blev dock en aning besviken över att inte få behålla sitt byte som hon så snällt visat upp! Hon och lillmisse fick leverpastej, korv och köttbullar istället som belöning!

Nu väntar lunch ute i solen såklart...

God fortsättning alla!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0