Pinsamt...

Har idag lagt handpenning på Kellies nya vagn... Såå snygg Emmaljunga Scooter! Den är rosa med rutor... Min mamma passade på att skicka med sin lamineringsmaskin som inte funka när vi ändå skulle in till stan.... Något jag sen fick ångra... Lämnade den till butiken där den var köpt och fick vänta någon timme medan dom kollade över den... Väl tillbaka skulle jag få hämta ut den igen med förklaringen att det nog bara varit för tjockt att laminera kartong... Å fan?!  Eller så kunde det varit glitterlimmet på den... hmm... Den snälla säljaren ville dock demonstrera att den nu funkade och koppla glatt in den vid kassan och petade på den varpå det sa PANG!!! Kortis i hela apparaten och säljaren nu garanterat med tinnitus och sitt finger i örat... LITE pinsamt... Resten av min familj OCH syster med familj avlägsnade sig raskt och låtsades tillhöra någon annan... Så där fick man stå och skämmas! Tur det gick bra med han och nu har mor en helt ny apparat.... Behöver jag tillägga att jag INTE kommer lämna in den om den går sönder?!

Nu ska jag tvätta lite och plocka iordning för morgondagen då det ska kläs ut sig... Får heller inte glömma min egen packning för den årliga resan... Fler som ska dit?
Ses på blåkulla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0