Pyssel å plock

Har fortsatt att röja och rensa... Usch vad mkt skräp man faktiskt har överallt. Bara en sån enkel sak som nyckelband och mobilladdare... Massa överallt... men till vad???
Igår kväll var mamma och jag ute på träningsrunda med hundarna. Skrållan är superduktig på inkallning och på att vara lös. Såå skönt...
Har en liten trött tjej här som snart ska få lite mellis och sen vila middag. Tror att jag ska passa på att följa dr order och faktiskt vila jag med!
I eftermiddag ska vi åka till farmor/svärmor och hämta tjejerna. Har plockat ihop alla mina frön. Farmor kan lika gärna få dom eftersom att vi inte kommer ha så mkt användning för dom när vi flyttat.

Väntar dock fortfarande på pengarna från bussgods, att det kan ta sån tid?! Vill ju hämta norpans nya åk NU! Hoppas dom kommer under dagen iaf...*håller en tumme*

Lite bilder från promenaden i måndags...


Kellie får hjälp av Nathalie med balansen...


Nathalie kör sin tvillingvagn med Raggarpojken och Mikaelas bebis...


För i Mikaelas vagn ville Skrållan ligga och vila sina små ben... =)

NU är det vildax! Så ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0