TACK

Tack Tess för allt jobb du lagt ner på min nya bloggdesign! För tyvärr är det inte jag som lyckats med denna... Men jag vill lära mig så jag ska verkligen försöka!


Dagen idag då... Varit hos dr för femtielfte gången. Problem pga min sjukdom som tyvärr är väldigt ovanlig. EDS, Ehlers Danlos Syndrom heter den. Jävla skit sjukdom skulle jag vilja säga. Har INGA reflexer alls på vänster sida av kroppen upptäcktes idag, spännande...
Ska käka ny medicin ett par veckor och hoppas på att svullnaden inne i ryggen lägger sig istället för att trycka på diverse nerver.
Gjorde iaf ett genombrott idag, dr konstaterade efter 14 år att all min sjukgymnastik jag beordrats varit felaktig och att jag faktiskt haft grund för min åsikt att jag enbart mått sämre av tidigare träningsprogram! Varför? Jo för att dom förut försökt träna upp mer rörlighet när sjukdomen symboliseras av överrörlighet... Haha... Men nu skulle jag iaf få motsatt behandling så det kan ju kanske va en bra idé...

Här hemma upptäckte vi att missarna återigen fångat en mus, va blod på golvet... USCH! Så nu är pappaJ på jakt efter eventuella rester... Mår illa bara jag tänker på det!

Nu ska jag gå in å njuta av min nya bloggdesign! Coooolt.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0