Fullt lass...

Det hade vi när vi kom hem nyss... Det var kantareller, äpplen, älgstekar och dockor! haha... Var hos mina föräldrar och hälsa på och hämtade Natha. Hon säljer ju saker för WWF ur Pandakatalogen och då hjälpte morfar henne att åka runt till deras bekanta på eftermiddagen! ca 2500 sålde dom för idag så nu är hon uppe i drygt 4000 vilket innebär iaf över smärtgränsen med små skrot grejer som premie!
Nu kunde hon välja på bla digitalkamera och bärbar DVD tror jag vilket ju är helt OK så nu kan det bara bli bättre!
Mikaela ligger i startgroparna och väntar på sitt jultidningsmaterial som ska komma inom någon eller ett par veckor, hon är såå sugen att börja nu när Nathalie fick ett försprång! =)
Men nästa år blir det ju omvänt då får Mikaela sälja Panda och Nathalie Jultidningar.  Roligt för dom att tjäna egna pengar! Mikaelas förtjänst investerade hon ju väl! Det blev lilla Skrållan!!! Bra köp!

Igår var Jonas med jobbet på fiske så  det kändes inte som helg direkt utan en helt vanlig vardag där jag och tjejerna är hemma och han är borta. Vi tog iaf en långpromenad med Anne o Nelly med lekpaus och glasspaus! =) Sen blev det en solning senare på kvällen. Det var såå skönt! Länge sen men vi tänkte ta nån mer kväll denna veckan om vi lyckas pussla ihop våra scheman...=)

Jag som skulle ha nästa vecka blank tycker att den redan börjar bli full! Alla kvällar utom måndag är fullbokade :/ Inte riktigt vad jag tänkt men men... Hmm kom precis på att jag är trippelbokad på tisdag! Satan!!! Måste fixa lite...
Nu ska ja käka, Jonas har gjort hamburgare å pompa! Lövely... Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0