Gäsp...

Tyckte att dagen började rätt långsamt och utan stress men det togs igen på em och kvällen! Kellie sov middag lääänge så jag hann städa kläd/skohyllan i hallen, en byrå och städskåpet innan hon vakna. Då var Mikaela ombytt för fotbollsträning men först ett stopp hos A med mitt duntäcke som skulle tumlas sen vidare till mormor för att låta hundarna leka ihop och möta Jonas.
Medan Mikan och pappa var på fotboll drack jag kaffe med mamma och hennes moster och sen iväg och hämta mitt täcke igen. Under tiden fick jag ett mess. "Kommer ni ner och åker?" Lät Mikaela bestämma eftersom hon kanske va trött men hon var helt på så snabbt packa ihop våtdräkter och flytvästar och iväg till sjön! Härligt i solnedgång (ända till myggen och knotten attackera!!!) Morfar kom med fika och det blev en trevlig avslutnig på dagen, som alltid när man är där! Åhh vad jag gillar att tjejerna älskar sin vattenskidåkning!!!
Jonas fick sin första provtur och köra båten (!) och det gick väl rätt bra för att va första gången, Nathalie som stod bakom båten va ganska nöjd med pappas insatts iaf! =)
Dom testar mer och mer tricks! KUL!!!

Nu blir det lite lugnt mys och vila, kan behövas känner jag!!!
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0