Helg igen!

Nu blir d fredagsmys nanananana.... Helg igen och terminens första och Nathalies första skoldagar har gått. Nöjda  men trötta tjejer som redan stupat i säng och meddelat att imorgon måste det vara dax för sovmorgon!!! Jobbigt att gå upp tidigt och bara köra på järnet hela dagen...
Sj börjar ja få ont i halsen... Hmm ja vill INTE bli sjuk nu! Har inte tid... Det är alldeles för mkt på G för d nu!

Åkte förresten med i båten igår när Natha körde sista repan! Va första gången för mig och det va himla kul faktiskt! Nathaliesan stod där precis som om hon stått i köket och kollad på saker vi passerade och sjöng!!! haha... Hon är go hon! =) Hon tar det mesta som det kommer...
Min farmor kom oxå ut och kolla och även hon åkte båt! Det trodde jag inte men med lite hjälp så... ;)

Idag har Kellie och jag varit i Linde och grejat lite sen tillbaka till byn på lunchdate och vidare till skolan och hämta alla skoltjejer. Kusin Tilda var med hit och lekte och vi hade tvärtomdagen så vi käka glass till efterrätt fast innan maten! Det var skoj! Som dom extremt duktiga 2:or dom faktiskt är hade dom med sig matteböckerna hem och satt här och plugga lite... =)Dom ville bli klara med böckerna snabbt så i helgen blir det matte för Mikan...

Ska till nästa vecka ha som mål att inte planera en massa, det blir ändå inget av och då blir man bara besviken så v 35 blir en oskriven vecka! SKÖNT!

Kram till lilla Ängeln D och syster och la familia

Och förresten, jag är fortfarande rökfri! LOVELY!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0