Hösten är här!

Japp  så är det, inget att tillägga... Marken är över och därmed även sommaren -09. Som ett brev på posten kom även höstens första förkylning och slog till igår... Så nu är man inte så kaxig... Vaknade igår med en rygg som värkte värre än värst efter lördagens knallande gata upp och gata ner... Skulle iaf ta oss ut en snabb sväng så att Kellie fick något för sin marknadspeng och Nathalie skulle köpa en väska. Kunde tyvärr inte lyfta fötterna till slut och släpade mig hem med vagnen som rollator... :/ Sen blev d soffan med hosta å feber resten av dagen... Suck... Kellsan har oxå åkt på samma förkylning tror jag för hon har börjat snuva i natt... Så nu ska vi väl dra den ett varv här...
Tänk va mycket bra barnen får med sig hem när skolan börjar ;)

Är iaf glad att jag fick vara frisk på lördagkvällen då vi hade planerat första utgången på ett år!!! Det va liksom dax för det!
Glada var vi och skoj blev det!

Efter bara en enda cider kan man bli såhär glad! haha...

Som ni vet har jag 2 Ocicat tjejer (leopardkatter) som heter Grevinnan Glader och Major Diva-alias Lillmisse. Dessa damer är världens goaste och jag älskar dom verkligen men jag måste göra ett tillägg där...

Jag älskar alltid mina katter, ibland mer och ibland mindre... ;)

Att ta ett race över/genom/bakom/på hallspegeln va ingen bra idé... Hmm...

Nä nu blir det nog lite vila igen, vill bli frisk, lr rättare sagt jag måste bli frisk NU!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0