På god väg!

Lite så känns det, jag lever i en bubbla utan att röka och vill varken se eller höra talas om cigaretter eller rök... Klarade 24h rökfri igår, klantade mig och föll för en vit prince på 25 timmen...
Som tur var gav detta ångest och dåligt samvete och nu har återigen 23 rökfria timmar förflutit och den här gången klarar jag det!!! Eller hur?! =)

Har letat bilder och hittade denna. Mina barns passiva rökande?  Nej tack!!!

Känner mig stark även om jag tuggar (vanligt) tuggummi non-stop! Nu jävlar!

                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Gisela

Går det lika bra för Jonas? Jag tycker iaf ni är duktiga!!!



De fick ingen info om svininfl på skolan idag, och Anette handhälsade på alla barnen... Bella sade ju något helt annat!!! Kvinnersta har avsatt massor av tid för utbildning av eleverna... Varför sådan skillnad???

2009-08-19 @ 18:25:26
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!! är ju inte helt lätt att sluta!

2009-08-20 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0