Spår...

Idag har vi spårat med Hundägarskolans spårgrupp eller rättare sagt mamma och jag har lagt spår... Dålig uppslutning där tkr ja... Lite tråkigt för mamma och jag kan ju träffas och spåra när vi vill... Men jag hoppas att det ska bli fart där med så småningom... Vill ni se vad vi håller på med så kolla in på http://spargruppen.blogg.se






Har varit iväg till gabriella på morgonen och hämtat katalog och doftprover på partylite ljus. Jag kommer skicka en beställning den 27e så om någon är sugen på lite ljus eller vill kika katalog så säg till innan det!
Hitta lite nya favoriter som jag måste passa på att beställa NU! Det var massor av dofter som ska försvinna nu...

Har även hunnit med en snabbfika hos min syster på hennes sida av torget! Väldigt väldigt ovanligt att hon och jag träffas utan ett enda barn! Alla 6 var på andra håll!!! Första gången sen... sen... sen... ja jag vet nog sjutton inte när det kan ha varit sist!

Imorgon är sista sommarlovsmorgonen med tjejerna hemma... Dom ska sen sova hos farmor måndag till tisdag, sen är det tillbaka till verkligheten! Suck... Hatar att gå upp tidigt!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0