Åhh detta regnande...

Fy vad trött jag är på regn nu! Var såå skönt att vi i det närmaste lyckades klara oss från regn igår när kusin, Nathalie, Mikaela (Kellie en liten stund) och jag strosade runt Örebro igår i jakt på den perfekta vagnen!
Efter att ha provkört VARJE vagn på babyproffsen i stan OCH marieberg föll flest röster på en BRIO Sing.  Kollade på Teutonia Mistral S som jag fastnat för på bilder men uj så skranglig den kändes och ganska omysig... En besvikelse helt enkelt... Urban Jungle gillar jag skarpt men den faller på att den enbart är framåtvänd vilket är uteslutet för skruttan ännu. Kusinen la starka röster på en Bugaboo och jag sa självklart ja, OM hon betalar den! hahaha... Den stod där så fint med en supersnygg röd åkpåse "Paul Frank" yummi... Slutsumma 8000-9000:- för det lilla kitet... hehe...
Den åkpåsen SKA jag ha! Love it!
Baby Travel hade kampanjpris på en smidig vagn med vändbar sittdel med den var INTE skön att köra! Skumt kantigt handtag... Trodde expiditen skulle börja slita sitt hår där en stund! haha...
Efter en provtur med Norpan i Singen så kändes den topp, att Kellie dessutom vägrade kliva ur den var ju ett superstort PLUS och en fingervisning att this is it!
Hade däremot inte lust att pröjsa 4700:- för en sproilans då jag vet att jag gillar att byta vagn så det blev till att lusläsa på Blocket och där hittade faktiskt Jonas Vagnen med stort V. En Svart och röd BRIO Sing i Eskilstuna med bra pris, tunn åkpåse, regnskydd och FÖRSÄKRING! Det har jag aldrig haft på en vagn! Försäkring alltså! Regnskydd har jag haft;) hahaha...
Tror vi alla är mycket nöjda med den! Jonas har tagit med Kellie överallt idag på små rundor i åket! =)

Sj har jag stått ett par timmar i NVSK,s fik på deras tävling. Skapligt trött på regnandet! Tyckte så synd om alla som skulle åka, inga bra förutsättningar dirket! Särskilt synd om Emelie såklart, Mikaelas favorit som vi hejar på!
Nu ska jag säga natt natt till tjejerna. Mikan MÅSTE vila sig nu, hon ska göra ett åk mellan 2 grenar på tävlingen imorgon! Nervös men modig! =)

Natti natti alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0