Mini Roadtrip

Åkte till Nisses i Rockhammar på förmiddagen och fyndade tyger till kök, vardagsrum och ett draperi till hyllan i hallen. Blev riktigt nöjd med det jag köpte, köket är jag lite tveksam till men det blir ju en ny sväng till helgen förhoppningsvis så då kan man ju byta när allt tyg kostar 25kr/m!!! =)
Så idag har jag suttit mycket framför symaskinen... Det känns, hmm...
På hemvägen körde vi via Lindesberg och klarade av ett länge utlovat besök på Bellas. Där blev vi som vanligt väl mottagna av Rimon och hans fru! Dom har verkligen gjort det sååå fint där!!!
Hade ingen kamera med mig så det blev lite mobilbilder...


Hoppsan! Vi var ju tvungna att ha studiebesök även i köket! =) 


I solen på uteserveringen!


MUMS! Blev bjudna på Hasselnöts Latte, morotstårta, vattenmelon och choklad! TACK!!!

Det var såå gott! MÅSTE snart dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0