Tvätta å städa...

Att det kan vara såå fruktansvärt tråkigt att städa och tvätta när det är precis lika skönt när det väl är gjort och man kan sitta och mysa!?! Skumt...
Vår dag har mest gått åt till att städa garderober... Inte ett dugg skoj när man skulle behöva 4-5 stycken till minst!!!
Har hunnit med tre längre hundpromenader iaf. Det var skönt att få komma ut helt själv 2 gånger och bara låta allt snurra på... Sista promenaden gick vi hela familjen hem till farbror Stefan och hälsa på.

Tror min morotstårta som jag baka igår kväll fick godkänt iaf. Mina föräldrar var här en sväng på em och det försvann bitar i en rasande fart! =) Det är kul när man bakat tycker jag!
Vi la upp lite planer inför morogndagen. Då ska Kellie ta semester från mamma och åka helt själv med mormor till Örebro! Har fått lite önskemål om vad som ska finnas i väskan och vilken tid bussen ska gå och så.
Har packat i lite av varje så jag tror att det ska bli bra. Får ju plats med extra allt i XXL väskan ;)
Tror att dom kommer att få en toppendag medans jag kommer oroa mig och sakna mitt lilla <3 som jag inte är riktigt van vid eller helt bekväm med att lämna ifrån mig några längre stunder... Knöt väl kanske lite väl hårda band när hon och jag fick bo på sjukhuset i början...
Men kusinen påpekade lite försiktigt att mormor har nog nästan tillräckligt mkt erfarenhet av barn och barnpassning för att klara Kellie... Hmm, ja, kanske... Hehe... Mormor som fick sitt första barn vid 17 års ålder och varit dagbarnvårdare så länge jag kan minnas... Men det är ju skillnad när det gäller MITT barn... haha... larvig ja vet...
Ska iaf bli skoj att kunna ägna mer tid åt Mikaela & Nathalie imorgon!

Nu ska ja käka lite och kolla tv... Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0