Lååååång dag...

Idag har det firats Fars Dag... Jonas fick i present att vara försökskanin för en blivande tatuerare... Daddy & Baby Flexed Tattooed Arm Tattoo Artist
Oväntad present... hehehehehehehehe...

Hann faktiskt vila lite middag innan det var dax att åka iväg på fars dags fika hos pappa. Där var det full fart och bara 2 kusiner saknades...
 Mom  Dad  Aunt  Uncle  Grandma  Grandpa  Brother  Sister  Sisters  Cousins  Granny 
Totalt oplanerat hamnade vi därefter hos min morfar som jag inte hälsat på på ca 8 år ungefär. M & N har varit där en gång med mina föräldrar men Kellie har aldrig varit där men det var sig likt kan man säga förutom en del ombytta roller och andra överaskningar. Men på det stora hela gick besöket lugnt, sansat och smärtfritt till vilket inte var något vi helt trodde när vi kom dit... Men men nu är det gjort iaf...
 Nurse Grandpa Grandma

Igår var jag värdinna för MyKidoo visning här hemma. Systern numer kallad mostern, höll i visandet ihop med   Kellie. Mikaela och Nathalie var modeller och hade sina egna kläder från kollektionen. (från topp till tå) Även Kellie var såklart stylad i sin snygga MyKidoo pyjamas med ögon på rumpan! Sjuuukt söt!
Det vart en lagom avslappnad visning och jag väntar nu på den nya skötväskan som jag beställt!!! 

Men nu så börjar dagen ta ut sin rätt, känner i hela kroppen att det blev för mkt av det mesta... 

Måste ju även ta ställning till det här föbannade influensavaccinet till tjejerna som är erbjudna att ta imorgon på skolan... KAN bara INTE bestämma mig... STOOOR SUCK...
 Insane Question Mark






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0