Ledig fredag...

Har en aktivitetsfri fredag för hela familjen... Bara njuter av att vi alla är hemma i tid och dessutom samtidigt!!! Tror alla barn oxå gillar det, dom leker så lugnt å skönt... Här kan vi snacka fredagsmys! =)
Var bara i morse det blev lite kalabalik, vi var sena å allt krångla och när vi väl stod i trappan mötte vi en hel hög med arbetargubbar som skulle koppla in kablar till bredband/tv/telefon. Hade helt glömt att dom skulle in här så det blev en snabb ommöblering så att dom kunde komma fram där dom behövde, in med missarna på toaletten så att dom inte skulle kunna smita ut i trappan och sen upp till mamma med hundarna! Pust...
På förmiddagen blev det sen fika med mamma, Helena, Kellie och lilla L. Skönt att kunna varva ner lite... En runda till LP där jag köpte skålar till handbad. Fina blå för bara 10:-/st.
Sen var det snart dax att hämta girlsen igen...

Jag och en annan mamma bytte barn efter skolan... Mikaela åkte hem med storasyster I och Nathalie tog med lillasyster J hit.
Dom lekte så himla bra! Väldigt lika!

Igår hade jag vardagslyx och badade med badsalt från döda havet och sen fila fötter och smörjde hela mig med den underbara multicremen! Den doftar så otroligt gott och man blir bara såå mjuk av den! LOVE THAT!!!
Imorgon ska händerna få sig en omgång och naglarna lite färg för på söndag morgon blir det tåget till huvudstaden och några timmars strosa runt sen musikalen Rasmus på luffen på Oscarsteatern med bla Markoolio! Det blir mormor, Tilda, mina girls och jag... En riktig tjejgrej helt enkelt! Biljetterna bokades för LÄNGE sen och som vi väntat! Men nu är det snart dax!

Nehe... Kanske skulle ta sig iväg å handla lite gott till fredagsmyset... Åhh vilken idé ja fick nu... Jonas ska få baka sin supergoa extra kladdiga kladdkaka efter maten... Mmmmm.... Sjukt god... Den smakar precis som sån där "riktig" köpekladdkaka på dyra fikaställen! 

Ha en trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0