Inlägg 300!!! Hurra Hurra Hurra!

Jaha, då var det jubileum igen. 300 inlägg med nonsens har sänts ut och lästs av er. Vissa kändisar som man pratar med dagligen och vissa okända som man får höra saker av som dom inte kunde veta utan att ha läst här...
Lite tråkigt är det att ni inte lämnar några kommentarer! Ni läser vad jag skriver så då kan ni väl skriva en rad lr två ibland??? ;)

I helgen har det varit bytardagar och jag har jobbat där för sista året... Har tidigare år varit gnälligt och surt emellanåt men i år sa rygg och nacke ifrån på allvar och jag blev sängliggande 18 timmar följande dygn och är långt ifrån OK ännu så nu har jag gjort mitt där.
Kommer troligen fortfarande både sälja och köpa men inte mer än så.

Sitter just nu och väntar på min svärmor som ska hämta upp lite saker innan hon hämtar tjejerna i skolan. Idag ska dom ha farmor dag och lite ledigt från mig och Kellie. Dom brukar vara ute och pyssla mycket och så ska dom sälja panda och jultidningar till grannar och bekanta till farmor. Sen börjar det bli dax att skicka in Nathas beställning. Kul att se vad hon får i slutändan.

Har börjat en 2 veckorskur med Naturdiet och jag mår lite illa av dom... Hoppas det är snabbt övergående!!! Usch...
Har gjort det tidigare så det ska nog gå fint denna gången med... Behöver en liten rivstart och rensa ur ordentligt. Förrut har det resulteratbi ca 10kg minus på 2 veckor så jag hoppas på liknande resultat eller helst det dubbla... hahahahahahahahahahahahahahaha....

Ne, nu ska ja lägga mig en stund i soffan medan Kellie sover middag...

Kommentarer
Postat av: Gisela

Grattis till 300, det passerade jag för någon vecka sedan. =)

Spännande med naturdiet, är det som Cambridge ungefär? Jag köpte hem tre veckors kur cb i våras, men har inte kommit mig för att testa ännu... Och nu har jag "bara" 8 kg kvar till målvikt, så det känns inte så lockande. Men om det stannar av helt så kanske jag kurar bort några kilon på slutet. =)



Lycka till!

2009-09-28 @ 13:06:02
Postat av: Jenny

Ne fy fan! Både Helena och jag blev typ förgiftade! Har mått sjukt dåligt och kallsvettats... Törs inte äta nå mer... Usch...

2009-09-28 @ 22:58:26
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0