Njuter...

Åhh va skönt det är att va hemma igen... Lite stressigt att komma ikapp med städ, tvätt och rutiner men det löser sig väl... Har  inte fått några svar på vad som egentligen var fel. Bara en gissning att det kunde vara en virusinfektion... Ska på återbesök på måndag morgon och ta nya prover och ev få svar på gluten provet. Skoj studiedag för dom stora... Not!
Kellie är iaf lite piggare nu tycker jag. Hon orkar leka hemma inomhus. Ute blir hon jättesnabbt trött även om hon bara sitter i sin vagn. Febern finns det ju lite kvar av än men den är ju iaf inte högre...

Igår va jag hos grannen på ljusparty och på söndag blir det öppet hus med Partylite ljus här hemma hos mig mellan 15-18. Alla är välkomna! =) Mycket nytt och mkt rea, grejer till halloween finns det med! SKOJ!!!

Ikväll blir det föräldramöte för både Mikaela och Nathalie. Jonas och jag får ta varsin klass och sen träffas vi för gemensam info i matsalen sen... Så nu ska jag fixa ihop lite snabbmiddag innan jag ska hämta mormor strax efter 5 så att hon kan passa barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0